joi, 20 decembrie 2007

Oameni care au invins boala - Ito San

Sanatatea oamenilor este fundamentul de care depinde intreaga lor fericire si toata puterea lor."
- Benjamin Disraeli.



Articol preluat din cartea "Intinerirea" de Harald W. Tietze, editura Mix.

Kazauaki Ozawa descrie urmatorul caz :
Un pacient grav bolnav, amenintat sa-si piarda piciorul prin amputare, a reusit o revenire completa datorita tratamentului cu apa alcalina ionizata luata pe cale interna si cu apa acida ionizata in care isi imbaia piciorul afectat de ulceratii.
Omul s-a mutat de la spital, unde medicii doreau sa-i amputeze piciorul, la Centrul Medical Cooperatist din Kobe. Un reporter TV i-a luat un interviu, care a fost difuzat apoi in intreaga Japonie:
Reporter: "Ce a spus medicul in legatura cu starea piciorului dumneavoastra?"
Dl. Ito: A spus ca va trebui sa-mi amputeze piciorul de la genunchi in jos."
Doctor Kawamura: "Aceste pete negre se datoreaza incetarii circulatiei sangelui."
Reporter: "Da, pare o situatie foarte grava. Diabetul poate fi o boala teribila. La celalalt spital dl. Ito a fost tratat cu antibiotice si cu tot felul de medicamente, dar nimic nu a avut efect. In cele din urma, doctorul a spus ca piciorul va trebui amputat de la genunchi in jos. La Centrul Medical Cooperatist din Kobe urmeza sa-i fie amputate doar degetele de la picior."
Dupa doua saptamani, reporterul l-a vizitat din nou pe pacient.
Dl. Ito: "Celalat medic ar fi dorit sa-mi taie piciorul pe jumatate. Aici mi-au taiat doar degetele de la picior."
Reporter: "Pare foarte dureros, dar dl.Ito mi-a dat asigurari ca nu este atat de rau precum pare."
Dr. Kawamura: "Umflatura a disparut si pielea a inceput sa creasca in mod natural peste rana, ceea ce este foarte bine."
Reporter: "In afara insulinei necesare pentru reducerea nivelului de zahar din sange, dl. Ito nu ia nici un fel de medicament. Tot tratamentul se rezuma la 5 litri de apa alcalina ionizata pe zi."
Dl. Ito: "Intr-un fel, pot spune ca nu ma simt deloc obosit."
Reporter: "Dl. Ito isi spala rana cu apa acida, cu valoarea pH-ului de 2,5 cate 15 minute dimineata si seara. L-am vizitat din nou in aprilie si am ramas surprins sa vad cat de bine i s-a vindecat piciorul. Privindu-l, e greu sa-ti imaginezi in ce stare grava era inainte."
Reporter: "Dr. Kawamura afirma ca inainte de operatie se gandea la un transplant de piele, dar de vreme ce pielea s-a refacut asa frumos, a renuntat la aceasta idee."
Dl. Ito: "Sunt extrem de placut surprins... Practic, nu am facut nimic altceva decat sa-mi spal rana cu apa acida, iar pielea a crescu incredibil de natural."
Reporter: "Oricat de grava ar fi rana, ingerarea apei alcaline ionizate si spalarea zonei afectate cu apa acida ionizata asigura refacerea integrala a tesuturilor si a pielii."
Doctorul: "La inceput am folosit medicamente pentru dilatarea vaselor sanguine, in vederea accelerarii cresterii tesuturilor. Am incercat cu tot felul de medicamente, dar nimic nu a functionat. Ar fi trebuit sa folosim de la inceput tratamentul cu apa ionizata."
Reporter: "Pe data de 5 iulie dl. Ito s-a intors acasa, fiind tratat acum la domiciliu de sotia sa."
Dl. Ito: "Desi mi-am pierdut degetele de la picior, este mult mai bine asa, decat mi-as fi pierdut intregul picior. Cel putin asa pot sa merg."
Reporter: "Este uimitor faptul ca apa ionizata l-a putut vindeca pe dl. Ito. Dupa ce s-a intors acasa, nivelul zaharului in sange i s-a stabilizat, iar el a renuntat la insulina.Tot ce face este sa bea in fiecare zi 6-8 litri de apa alcalina ionizata."
Dl. Ito: "La inceput, eram nevoit sa iau insulina la un nivel de 24, dar acum nivelul in sange a ajuns la 100-110, asa ca nu mai am nevoie de insulina. Practic, la numai doua saptamani dupa ce am inceput tratamentul cu apa alcalina ionizata nu mai aveam nevoie de insulina.. Acum nu mai am probleme... Pot sa merg fara carje si asta ma face sa ma simt minunat."
Reporter: "Uimitor! Trebuia sa i se amputeze piciorul de la genunchi in jos, iar acum merge singur pe ambele picioare."

Niciun comentariu: