vineri, 21 decembrie 2007

SMILE WITH ME 16

Culmea orei exacte: să pui ceasul după radio şi să-l uiţi acolo.



Întrebare: Cum procedează un poliţist pentru a afla dacă mai sunt chibrituri într-o cutie?
Răspuns: Duce cutia la ureche şi clatină capul.



Un tânăr se prezintă la un mare patron, scoţianul John.
- Sunt maseur. Pentru 20 de dolari pe lună sunt gata să vă masez dansatoarele.
- O.K! Dacă aveţi banii la dumneavoastră puteţi începe.



Un tip pe stradă vede un alt tip în uniformă şi-l întreabă:
- Sunteţi poliţist?
- Nu. Sunt detectiv care lucrează sub acoperire.
- Şi atunci de ce purtaţi uniformă?
- Pentru că azi am zi liberă...



Culmea ceasului deşteptător: Să sune ocupat......



Un ursuleţ zgribulit o întreabă pe maică-sa:
- Mămico, tata a fost tot urs polar ?
- Bineînţeles, puiul mamei !
- Mămico, dar bunicul şi bunica au fost tot urşi polari ?
- Bineînţeles, puiul mamei !
- Mămico, dar străbunicii... ?
- Bineînţeles, puiul mamei ! De ce ? te preocupă ceva ?
- Ştii mămico..., nu-mi explic de ce mi-e aşa de frig...!



La Radio Erevan, un ascultător întreabă:
- De ce Adam şi Eva au trăit peste 800 de ani, iar astăzi omul nu trăieşte mai mult de 100 de ani ?
Radio Erevan răspunde:
- Deoarece, între timp, medicina a progresat foarte mult !



- Gigele, ţi-ai făcut tema pentru acasă?
- Nu.
- Stai jos, ai nota patru. Dar tu, Ionele?
- Mi-am uitat caietul acasă.
- Stai jos. Patru. Şi tu , Bulişor?
- N-am făcut-o, pentru că fratele meu s-a întors de la închisoare ....
- Aha, vrei să mă sperii cu el? Stai jos, şase!



- Doamna profesoară, aricii sunt mamifere?
- Da.
- Şi nasc pui vii?
- Da, ca toate mamiferele
- Cu ţepi?
- Cu ţepi.
- Atunci vai de mama lor! .....

Niciun comentariu: