duminică, 23 decembrie 2007

SMILE WITH ME 18

Hotărâre de Guvern Nr. 012345/2006
Datorită creşterii alarmante a numărului de pensionări în raport cu populaţia activă, începând cu data de 01.01.2007, pensionarii vor avea voie să treacă pe culoarea roşie a semaforului .
Dacă nu se constată nici o modificare substanţială în Raportul pensionări-populaţie activă, începând cu 01.01.2008, prezenta hotărâre devine obligatorie.



Interviu.
Un tip merge la Minister să caute de lucru.
Cel care îi ia interviul îl întreabă:
- Ai făcut armata ?
- Da, răspunde omul. Am fost în Afganistan timp de 2 ani.
- Bun, aceasta îţi va aduce nişte puncte suplimentare, zice angajatorul.
- Ai fost rănit sau ceva de genul acesta ?
- Da, zice omul, o grenadă a căzut lângă mine şi mi-a smuls testiculele
- Foarte bine, zice angajatorul. Eşti angajat. Vino mâine dimineaţă pe la 10. Omul întreabă surprins:
- Dar dacă programul este de la 8 la 16, de ce trebuie să vin eu de la 10 ?
- Pai, zice angajatorul, aceasta e o slujbă la Minister. Primele două ore stăm degeaba şi ne scărpinăm la .... N-are rost să vii şi tu pentru asta...


Capricii
Dacă o pocneşti, se cheamă maltratarea soţiei.
Dacă te pocneşte ea, e autoapărare.
Dacă iei o decizie fără s-o întrebi eşti nesimţit.
Dacă ea ia o decizie fără să te consulte, e femeie emancipată.
Dacă îi ceri să facă ceva ce nu-i place, e dominare masculină.
Dacă te roagă ea, îţi face o favoare.
Dacă apreciezi formele unei femei şi lenjeria sumară eşti pervers. Dacă nu, eşti homo.
Dacă-i oferi flori, urmăreşti ceva. Daca nu urmăreşti, eşti fraier.
Dacă eşti mândru de realizările tale, eşti plin de tine. Dacă nu, eşti lipsit de ambiţie.
Dacă o doare capul, e obosită. Daca te doare pe tine, n-o mai iubeşti.
Daca vrei să faci dragoste prea des, eşti obsedat. Dacă nu, ai pe altcineva.
De aceea bărbaţii mor mai repede decât femeile...


La doctor
Un negru se duce la doctor în Africa de Sud.
Se plânge de dureri în gat.
Doctorul îl pune să se dezbrace complet după care îl pune să meargă în patru labe şi să stea câte puţin în fiecare colţ al cabinetului.
Negrul, cam uimit, se execută, după care îl întreabă pe doctor ce legătură are treaba asta cu durerile lui de gât.
La care doctorul răspunde:
- Nu, n-are nici o legătură, dar mi-am cumpărat o masă neagră pentru cabinet şi mă gândeam unde să o pun....


Reclama Connex
Viitorul sună bine. Păcat că nu răspunde nimeni.


Oglinda
Un nebun se uită în oglindă şi începe să râdă.
Oglinda:
- De ce râzi?
Nebunul:
- De faţa ta.


Tatăl chel
O fetiţă întreabă pe mama sa:
- Mamă, de ce tata e aşa de chel?
- Deoarece are multă minte şi i-a căzut părul.
- Dar tu de ce ai aşa de mult păr în cap?
- Mănâncă şi taci!



Soţul, visând, îi spune soţiei:
- Aş dori să merg undeva unde n-am fost niciodată şi să fac ceva ce n-am făcut niciodată...
- Foarte bine! Mergi la bucătărie şi spală vasele!


Soţia îl întreabă pe soţ:
- Scumpule, dacă m-aş îneca în apă, ce ai face?
- Aş alerga în satul vecin după ajutor.
- Dar satul vecin e aşa de departe!
- Scumpo, pentru tine aş alerga chiar mai departe!



Pe o alee între blocuri, într-un cartier, o doamnă strigă:
- Madam Popescu!
La un geam îşi face apariţia o doamnă.
- Da, dragă, ce vrei?
- Madam Popescu, soţul meu este cumva la dumneata ?
- Nu, dragă !
- Madam Ionescu, strigă atunci tipa.
Îşi face apariţia o altă doamnă.
- Ce-i dragă?
- Soţul meu este cumva la dumneata?
- Nu, dragă ! Dar ce s-a întâmplat?
- Păi, ne-am certat un pic şi a plecat furios. Am fugit după el şi când l-am întrebat unde se duce, a răspuns:
- La curve!

Niciun comentariu: