duminică, 9 decembrie 2007

SMILE WITH ME 4

Se întâlnesc 2 babe pe uliţă:
- Ce faci tanţo?
- Vin de la poştă.
- Ai luat pensia?
- Eee, am luat o p..a.
- Şi eu ca proasta am luat pensia!



Două babe pe băncuţă în cimitir:
- Auzi, tu câţi ani ai?
- 97!
- Păi, şi te mai duci acasă?



Doi moşi stăteau pe o bancă:
- Auzi, o vezi pe tipa aia? moare după mine!
- Da’ de unde ştii?
- Doar n-o să moară înaintea mea...



În tramvai înghesuială şi un moşulică de pe scaun i se adresează unei domnişoare ce stătea în picioare:
- Dacă doriţi puteţi să staţi la mine în poală.
Tânăra cu tupeu se aşează.
După câteva momente moşul dă semne de nelinişte şi, jenat, îi spune tinerei:
- Aţi vrea, vă rog frumos, să vă ridicaţi? Ştiţi, cred că totuşi nu sunt aşa de bătrân cum credeam...



Un moş intră într-o farmacie şi cere un prezervativ.
Se uită la el pe toate părţile şi zice:
- Auzi, cucoană, unul cu miez n-ai, că numai piele am şi eu?



Doi moşnegi se întâlnesc:
- Ce mai faci, Vasile?
- Uite, am fost la femei.
- Şi cum a fost?
- Mai curat decât la barbaţi.



Un om mergea liniştit pe stradă. Deodată i se iveşte în cale un nebun care pescuia în asfalt. Acesta întreabă:
- Ce faci domnule?
- Ssstttt......că sperii peştii!
Omul merge mai departe. Dar....la 200 de metri mai încolo vede alt nebun care dădea cu bâta-n asfalt, întrebându-l:
- Ce faci aici?
- Îi sperii lu' ăla peştii!
Observând că şi acesta e nebun se duce la circa de poliţie spunându-le că sunt doi nebuni: unul pescuieşte în asfalt, iar celălalt îi sperie peştii.
Poliţiştii, la aflarea acestei veşti spun:
- Băieţi, luaţi-vă şalupele, plecăm în misiune!



Vine Alinuţa acasă şi-i găseşte pe toţi plângând.
- Ce aţi păţit, măi?
- A murit bunicul...
- Cum aşa?
- Păi, să vezi... l-am adus să vadă şi el casa. Era pe balcon şi s-a dărâmat cu el.
- Şi a murit bunicul!
- Nu... a căzut, dar s-a prins de tocul de la geam... a alunecat şi iar a căzut...
- Şi-a murit bunicul!
- N-a murit măi... a picat în copacul din curte...
- Şi a murit bunicul!
- Nu...a fost catapultat pe acoperiş, de pe care a alunecat şi a tras toată ţigla după el...
- Şi a murit bunicul!
- Nu... că s-a prins de burlan... dar s-a desprins cu el cu tot... şi a ajuns la etajul 2... dar s-a rupt cu el şi a picat prin tavan la etajul 1...
- Şi a murit bunicul!
- Nu, măi... s-a rostogolit pe scări până la parter...
- Şi a murit...
- N-a murit măi... dar l-am împuşcat noi că ne dărâma casa...



Într-o zi la uşa unei bătrâne bate un domn elegant îmbrăcat cu un aspirator în mână.
Nici nu apucă bătrâna să deschidă, că tipul începe:
- Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator...
În timp ce vorbea arunca pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicând:
- Staţi liniştită; dacă acest aspirator nu curăţă TOT ce se află pe covor, promit că mănânc eu ce rămâne!
După ce ascultă toată povestea, tremurând de nervi, bătrâna îi răspunde:
- Sper să ai poftă că nu am curent de azi-dimineaţă!



La o grădină zoologică, era un afiş mare în faţa cuştii struţului pe care scria:
"Nu speriaţi struţul. Podeaua este de ciment" :))



Bulă la şcoală:
- Doamna învăţătoare, pot să mă duc la toaletă?
- Du-te, Bulă. Mergi la stânga, la dreapta, la stânga, la dreapta şi drept, zice învăţătoarea.
Se duce Bulă la dreapta, la stânga, la dreapta, la stânga şi drept. Nimereşte la Cabinetul de engleza.
- Cioc,cioc.
- Yes
- Cioc,cioc.
- Yes
- Da’ ieşi o dată, că fac pe mine.

Niciun comentariu: