joi, 13 decembrie 2007

SMILE WITH ME 8

Două blonde stau de vorbă.
Prima îi spune celeilalte:
- Ştii, ieri mi-am făcut testul de sarcină!
Cealaltă, foarte curioasă:
- Şi au fost grele întrebările?



Datorită întreruperii accidentale a curentului electric într-un supermarket au rămas blocate temporar 4 persoane: doi bărbaţi într-un lift şi două blonde pe scările rulante...



Un băieţel privea atent la un preot care-şi repara gardul de la grădină.
- De ce mă priveşti aşa de atent, fiule?
- Vreau să aflu ce zice un preot când îşi dă cu ciocanul peste
degete!



- Ospătar, am vărsat din greşeală toată sarea din solniţă în supă.
- Nu vă faceţi griji, domnule, vă aduc imediat altă solniţă.



- Mihai!!! Trezeşte-te!!! Auzi? Scârţăie un şoricel!!
- Şi ce, vrei să mă duc să-l ung?



- Ce-i cu dumneata??? Eşti orb??? îl întreabă pe şofer pietonul pe care acesta tocmai l-a lovit cu maşina.
- Cum adică orb??? Nu vezi că te-am nimerit?



Două flori de câmp cresc alăturat.
- Te iubesc, îi şopteşte una celeilalte.
- Şi eu te iubesc! Eşti de părere să anunţăm o albină?



Vine o blondă la RomTelecom şi, după ce aşteaptă la rând vreo 3 ore, ajunge în sfârşit şi îi spune funcţionarei:
- Aş dori un cui pentru telefon.
- Poftim?!
- Vă rog să-mi daţi un cui pentru telefon.
- Domnişoară, nu aveţi aviz de plată?
- Nu, eu am plătit, vreau doar un cui pentru telefon.
- Domnişoară, nu înţeleg, cum adică un cui pentru telefon?!
- Păi da, că am avut telefonul defect...
- Şi l-au reparat?
- Da! Imediat!
- Şi atunci care e problema dumneavoastră?!
- Păi, am întrebat dacă funcţionează şi mi-au spus că da. Şi am întrebat dacă pot să dau telefon. Şi mi-au spus că da, dacă am cui.



Vine un moşuleţ de 80 de ani la doctor.
- Domnule doctor, mâine o să mă însor!
- Bine, moşule, câţi ani are mireasa?
- 21...
- Doamne, trebuie să vă avertizez, orice activitate sexuală ar putea fi mortală!!
Moşuleţul stă un pic pe gânduri şi răspunde:
- Bine, dacă moare... moare!

Niciun comentariu: