duminică, 6 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 24

- În ultimul an tot primesc scrisori de ameninţare şi nu pot face nimic.
- De ce nu anunţi poliţia?
- Nu are rost, scrisorile sunt de la Finanţe.



- De ce bateţi copilul?
- M-a făcut porc gras!
- Şi credeţi că prin bătaie slăbiţi?



- Spune-mi, te rog, cine este blonda aceea sexy cu care te-ai salutat adineauri?
- E o doamnă cu care am început să am relaţii profesionale.
- În profesia ta sau a ei?



Soţul îşi găseşte nevasta cu unul în pat.
- Cine este acest individ? strigă el furios.
- Ai dreptate, spune soţia întorcându-se revoltată spre celălalt. Cine eşti şi cum te numeşti, domnule?



- Sunt trei locuri unde aş vrea să fiu sărutată! spune tânăra actriţă regizorului care îi face curte.
- Care? întreabă el emoţionat.
- Paris, Las Vegas şi Rio de Janeiro!




O tânăra povesteşte unei prietene:
- Duminică la ştrand, s-au agăţat nişte tipi de mine, numai pentru că îmi purtam aiurea costumul de baie.
- Cum adică?
- În mână....



Domnule director, recunosc că uneori dorm cu capul pe birou, dar, vă jur, întotdeauna visez numai firma!



- Care este diferenţa dintre vicii şi obiceiuri?
- Viciile sunt defectele celorlalţi pentru că ale mele sunt obiceiuri.



- Şi ce dacă sunt stângaci? Fiecare om are o particularitate...
- Eu n-am nici una.
- Aiurea! Ce, tu nu amesteci ceaiul cu mâna stângă?
- Ba da, şi ce-i cu asta?!
- Ei, vezi? Un om normal îl amesteca cu linguriţa!



Puiul de melc se roagă de mama lui:
- Mamă, lasă-mă, te rog, să trec calea ferată!
- Acum nu se poate, dragă Fulgeraş. Peste cinci ore vine un tren.

Niciun comentariu: