luni, 7 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 25

Cele cinci stadii ale beţiei

Stadiul 1 – DEŞTEPT
Este stadiul când, brusc, devii un expert în orice subiect de discuţie cunoscut din univers. Tu ştii că ştii orice şi doreşti să împarţi cunoştinţele tale tuturor celor ce doresc să te asculte.
În acest stadiu tu ai întotdeauna dreptate.
Şi desigur, persoana cu care discuţi nu ştie nimic.
Acest stadiu devine interesant când ambele părţi sunt inteligente.


Stadiul 2 - ATRACTIV
Acesta este când realizezi că eşti cea mai ATRACTIVĂ persoană din întregul
bar şi că fiecare te admiră.
Eşti convins că orice străin te admiră şi este amator să discute cu tine.
În mintea ta încă eşti convins că eşti cel mai DEŞTEPT aşa încât poţi discuta despre orice subiect.


Stadiul 3 - BOGAT
Acesta este stadiul când devii cea mai BOGATĂ persoană din încăpere.
Cumperi băutură pentru toată lumea deoarece crezi că ai buzunarul fără fund. Poţi face de asemenea pariuri, deoarece, desigur, eşti încă DEŞTEPT, aşa încât în mod natural le vei câştiga.
Oricum nu contează dacă pierzi pentru că oricum eşti BOGAT.
De asemenea cumperi băutură pentru oricine te consideră cea mai ATRACTIVĂ persoană prezentă.


Stadiul 4 - INVINCIBIL
Acesta e stadiul în care te poţi lupta cu oricine, oricând.
Adică devii INVINCIBIL.
Este de asemenea stadiul în care poţi provoca pe oricine.
Nu ai nici o teamă că poţi pierde lupta deoarece eşti DEŞTEPT, eşti BOGAT şi eşti încă ATRACTIV în comparaţie cu toţi ceilalţi.


Stadiul 5 - INVIZIBIL
Acesta este ultimul stadiu al beţiei.
Din acest moment poţi face orice deoarece acum eşti INVIZIBIL.
Poţi dansa pe masă; toţi ceilalţi nu te vor observa.
Poţi să jigneşti pe toată lumea; nimeni nu se va certa cu tine.
Pentru ca eşti INVIZIBIL.


****************************

- La ora de religie, preotul întreabă în clasă:
- Copii, voi ştiţi de ce merg oamenii la biserică?
- De frică că Dumnezeu verifică prezenţa! răspunde un copil.



- Doctore, după ce-mi pun ochelarii pe care mi i-aţi recomandat, voi putea citi?
- Desigur.
- Ah, ce bine. Până acum n-am ştiut niciodată să citesc!



- Soţia mea dorea ca pe copilul nostru să-l cheme Mihai, iar eu vroiam să-i spunem Vasile. Pe chestia asta ne-am certat nouă luni de zile.
- Şi la ce soluţie aţi ajuns?
- N-am avut încotro şi i-am spus Maria!



Dacă vreţi să ştiţi de ce englezii beau ceai, nu aveţi decât să gustaţi cafeaua lor.

Niciun comentariu: