marți, 8 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 26

Un tip se trezeşte în ambulanţă:
- U... u... unde mă duceţi!
- La morgă!
- Păi nu am... murit!
- Păi... nu am ajuns!



Paradoxul existenţei:
Pe zi ce trece apar tot mai mulţi homosexuali, cu toate că ei între ei nu se
înmulţesc!



Întrebare:
- Ce credeţi, cine sunt mai inteligenţi: femeile sau bărbaţii?
Răspuns:
- Desigur, femeile! Aţi văzut vreodată o femeie care să se căsătorească cu
un bărbat numai pentru faptul că alesul său are picioare lungi?



Statisticile afirmă că unul din patru oameni are probleme psihice.
Gândiţi-vă la trei prieteni ai dumneavoastră. Dacă consideraţi că la ei totul este în regulă, atunci cu siguranţă dumneavoastră sunteţi cel cu probleme.



Doi pensionari pe o bancă.
Trece o tânără sexy prin faţa lor.
- Când văd aşa ceva, aş vrea să fiu de 20 de ani...
- Ce eşti tâmpit... pentru 5 minute să trebuiască să munceşti iarăşi 45 de ani?



Chelnerul către o doamnă:
- Aţi observat că soţul dumneavoastră a căzut sub masă?
- Te înşeli dragă, soţul meu tocmai acum a intrat pe uşă...



Doi bărbaţi căsătoriţi stau de vorbă:
- Nu ştiu ce să mă mai fac! De câte ori vin acasă, după ce am băut, sting
farurile, opresc motorul şi împing maşina în garaj. Îmi scot pantofii, urc scările cât pot de încet, mă dezbrac în baie, mă strecor în pat şi, când cred că am scăpat, nevastă-mea se scoală şi începe să ţipe la mine!
- În mod evident, procedezi cât se poate de greşit! Eu opresc maşina chiar sub geamul dormitorului, trântesc portiera, fac gălăgie pe scări, îi arunc pantofii în dulap, sar în pat, îmi frec mâinile de fundul nevesti-mii şi-i spun: "Ce zici de una mică?". Şi ea întotdeauna se preface că doarme!



Ce face barza după ce aduce copilul?
Se face mică şi se bagă la loc în pantaloni ...



Un curios se opreşte în spatele unui pescar.
- Ei, cum merge? Muşcă sau nu? Aţi prins vreunul?
- Da, adineaori am prins pe unul care mă bătea la cap şi l-am aruncat în râu.



Seara, pe malul lacului, doi pescari:
- Cum mşcă în seara asta?
- Mai ales de gât şi de glezne...

Niciun comentariu: