joi, 10 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 28

Un tip mergea cu masina si face o pana in faţa unui spital de nebuni.
Se apuca omul sa schimbe roata, dar, dupa ce scoate roata cu probleme si o pune pe cea de rezerva, da cu piciorul peste toate cele patru suruburi si acestea cad intr-un canal.
Un nebun agatat de gardul spitalului statea si se uita la omul care incerca sa scoata suruburile din canal si nu reusea.
Dupa 15 minunte, nebunul il intreaba:
- Poti ajunge cu masina pana la primul service cu rotile prinse in cate trei suruburi fiecare?
- Da, cum sa nu, ar fi suficiente.
– Pai, atunci, de ce nu scoti cate unul de la fiecare dintre celelalte 3 roti si le pui la roata asta?
- Bai, da' destept mai esti... Cum naiba de te tin astia inchis in spitalul de nebuni?!
- Pai, ba, eu sunt nebun, nu tampit...



Intr-o mica ferma, uitata in munti, a fost chemat doctorul ca sa asiste la o nastere.
Neavand curent electric, fermierul aprinse un felinar in dreptul patului unde sotia sa ii darui un fiu.
Nu trecu mult timp si aparu si al doilea copilas.
Bucurie mare,insa vazand ca apare si al treilea copil, fermierul incepu sa strige:
- Doctore sa stingem felinarul, lumina ii atrage.



Comandantul oştilor vine la Ştefan cel Mare şi-i comunică că turcii sunt pe aproape.
- Sunt mulţi, comandante ?
- Vreo zece mii, Măria Ta.
- Porunceşte oştilor să îmbrace cămăşile roşii şi, la luptă !
- Bine, dar de ce cămăşi roşii, îl întreabă comandantul.
- Pentru că, atunci când se rănesc şi le curge sângele, ei să nu vadă, şi să lupte mai departe cu dăruire !
Oştile sunt îmbrăcate în cămăşi roşii şi are loc o aprigă bătălie. După câtva timp, comandantul vine din nou la Ştefan să-l anunţe că la hotarele ţării au ajuns tătarii.
- Sunt mulţi, comandante ?
- Sunt vreo sută de mii, Măria Ta !
- Atunci comandante, porunceşte oştilor să îmbrace pantalonii maro.



Un puşti vede un individ ieşind dintr-un bordel şi se ia după el :
- Nene, am văzut de unde-ai ieşiiiit ! Am văzut de unde-ai ieşiiit !
- Măi copile, ia de-aici un ban, dar lasă-mă-n pace.
Puştiul, după el, îl urmăreşte până acasă.
- Nene, acum ştiu şi unde staiii ! Acum ştiu şi unde staiiii !
- Măi drace, mai ia de la nenea un ban, dar uită tot, bine ?
Puştiul pleacă acasă, mamă-sa îl prinde cu banii şi-l somează să spună de unde-i are. Copilul spune şi mă-sa îl ceartă foarte tare, punându-l să se ducă a doua zi la biserică, să se spovedească. A doua zi ăsta se conformează, se duce la preot şi, când să-i pună patrafiru-n cap, puştiul zice :
- Nene, acum ştiu şi unde lucreeeezi !



Stefan cel Mare in razboi cu turcii; se taiau, se omorau la care Stefan cel Mare scuipa in palma si zice:
-STOOOOP!!! Ba, de ce sa ne taiem noi, sa ne omoram, cand putem sa punem 2 caini la bataie si care caine castiga, asta e: tara aia a castigat razboiul! Ne intalnim aici peste o luna!
A trecut luna.
Turcii vin cu un pitbull mare, rau cu spume la gura.
Stefan cel Mare vine cu un pechinez.
Se iau cainii la bataie.
Pechinezul il ia de gat pe pitbull, il omoara si da cu el de pamant.
Turcii: Cum e posibil domnule, am luat cei mai buni antrenori sa-l dreseze.
La care Stefan: Da, dar noi am dat aproape faliment ca sa-i facem operatie estetica crocodilului!



Furnicuta si greierasul
Furnicuta muncea de rupea pamantul intr-o zi de iulie, cand prin fata casei trece greierele cu chitara.
- Buna, furnicuto, ce faci?
- Uite, muncesc, ca acum vine iarna. Dar tu ce faci?
- Bine, uite, ma duc in parc sa trag o cantare cu prietenii la o bere.
...La fel in august, la fel in septembrie, pana intr-o zi de octombrie cu ploaie si vant, cand greierele trece cu chitara si cu o valiza.
- Buna, furnicuto, ce faci?
- Uite, stau la caldurica si mananc ce am strans asta vara, dar tu cum te descurci?
- Bine, stii, cand eram cu prietenii in parc si cantam, a trecut un impresar caruia i-a placut foarte mult. Mi-a dat un contract si acum plec la Paris, ca am concert.
- Grrrrr.. Pfffff…..
- Ce spui, furnicuto?
- Greierasule, am si eu o mare-mare rugaminte la tine.
- Zi, furnicuto, orice!
- La Paris, daca te intalnesti cu unu' – Topirceanu, sa-i zici ca-mi bag picioarele in fabula lui!!!

Niciun comentariu: