duminică, 13 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 31

Un scotian care avea o sticla de whisky in buzunarul de la pantaloni se impiedica pe scari.
Cand isi revine, pune mana pe buzunarul unde era sticla si simte ceva ud:
- Sper ca e sange!!!



La popota unei unitati militare era scris:
"Bautura ucide incet, dar sigur". A doua zi, o mana necunoscuta schimba afisul.
"Soldatii nu se tem de moarte".



Trei lilieci pe-o creanga. Primul zboara, dupa o ora vine inapoi, plin de sange, si intreaba:
- Vedeti turma aia de vaci? Praf am facut-o.
Al doilea zboara si dupa 30 de minute vine inapoi plin de sange:
- Vedeti turma aia de miei? Praf i-am facut.
Al treilea zboara, dupa doua minute vine inapoi plin de sange:
- Vedeti turnul de biserica? DA, raspund ceilalti.
Eu nu l-am vazut, zise el.



Ce este o diagonala, intreaba profesorul de matematica.
- Nu stiu, domnule profesor.
- Diagonala este o linie care seamana cu tine: da din colt in colt!



- Elev, spune-mi un lichid care nu ingheata!
- Apa fierbinte, domnule profesor!



- Care este deosebirea intre fulger si electricitate?
- Fulgerul e gratis, pe cand electricitatea e pe bani!



- De ce caietul tau de teme la artimetica este gol?
- Este caietul pentru calcule mintale, domnule invatator!



La lectia de muzica:
- Domnule profesor, mama mea sustine ca am voce.
- Nu conteaza ce sustine mama ta.... Vecinii ce zic?



- Spuneti-mi, copii, cum se numesc vietuitoarele care traiesc si pe apa si pe uscat?
- Marinari!



- V-am dat sa scrieti o compunere despre lapte pe patru pagini! Tu de ce ai scris numai una?
- Eu am scris despre laptele condensat!

Niciun comentariu: