joi, 24 ianuarie 2008

SMILE WITH ME 42

Iese leul dimineata nervos din casa si da cu ochii de vulpe:
- Bai, cine e regele animalelor?
- Tu, tu, tu esti, maria- ta, zice vulpea uda de frica.
Mai merge si da peste lup:
- Ia zi măi, fraiere, cine e regele animalelor, ca-ti mananc ficatii!
- Maria-ta, zice lupul galben de frica.
Mai merge el si intr-o poiana da peste elefantul care manca linistit niste iarba:
- Ia zi, măi, umflatule, cine e regele animalelor, ca-ti scot inima acum.
Elefantul il prinde cu trompa dupa cap, il izbeste de vreo 3 copaci si-l lasa lat in mijlocul drumului.
Leul statu inconstient jumatate de ora, se ridica anevoie de jos si pleca schiopatand si mormaind:
- Ei, daca nu stii, nu stii si gata, nu trebuie sa devii violent!



- Acuzat, ridica-te in picioare.
Voi pronunta sentinta. Juriul te-a declarat, in unanimitate, vinovat. Te condamn la douazeci de ani inchisoare. Doresti sa mai adaugi ceva?
- Fereasca Dumnezeu, domnule judecator, mai curand as voi sa scad.



Un sofer ajunge cu masina pe malul unui rau si-l intreaba pe un politist, care pescuia, daca-i adanca apa. Acesta-i raspunde ca nu este. Soferul intra cu masina-n rau, se scufunda, abandoneaza automobilul, iese cu chiu cu vai din apa si-ncepe sa tipe la politist:
- Ai zis ca apa-i mica, si uite ca era sa ma inec!
- Pe onoarea mea, acum 10 minute era mica, au trecut niste raţe si le ajungea abia pana la piept...



Un tip ajunge la portile Raiului, in fata lui Sf. Petru. Acesta il intreaba:
- Ai facut ceva deosebit in viata ta care sa merite sa intri in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru. Odata, cand faceam un drum in Black Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti duri si mari si rai care maltratau o tanara. M-am dus direct la ei si le-am cerut sa o lase in pace dar ei nu m-au ascultat. Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai tatuat si i-am tras una in cap, i-am rasturnat motocicleta, i-am smuls cercelul din nas si l-am aruncat la pamant. Apoi am tipat : - Acum, inapoi baieteilor sau veti avea de-a face cu
mine !
Sf. Petru a fost impresionat.
- Cand s-a intamplat asta ?
- Acum cateva minute...



La Radio Erevan, un batranel intreaba:
- Ce pot sa-i dau unei fete tinere si frumoase, ca sa pot sa o "imbratisez"?
Radio Erevan raspunde:
- Cloroform.



Francezii au facut niste sapaturi arheologice si au gasit la vreo 50 m adancime resturi de fire de cupru. Dupa ce au fost cercetate cu atentie de oameni de stiinta, s-a tras concluzia ca stramosii francezilor, galii, pusesera la punct o retea de telefonie subterana. La aceasta neasteptata veste, nemtii, ca sa nu ramana mai prejos, au inceput si ei sa sape si pe la 70 m adancime au gasit niste resturi de sticla de unde, dupa alte cercetari, au ajuns la concluzia ca stramosii lor, goţii, pusesera la punct o retea subterana de fibre optice. Românii au inceput si ei sa sape 100 m si nu au gasit nimic si au ajuns la concluzia ca dacii aveau deja wireless.....



Un tip irascibil la magazin:
- Doamna, nervi aveti?
- Nu!
- Nu-i nimic, va fac eu...



Un tip si o tipa se intalnesc intr-un bar.
Se privesc, se plac si ajung la tipa acasa.
Dupa cateva pahare tipul isi da jos camasa si se spala
pe maini, dupa care isi da jos pantalonii si se spala din nou pe maini.
- In mod sigur esti dentist!
- Cum ti-ai dat seama?
- Dupa cum te-ai dezbracat si te-ai spalat pe maini de fiecare data.
Dupa ce fac oamenii sex, ea spune:
- Nu numai ca esti dentist, dar sunt sigura ca esti un mare dentist!
- Extraordinar, intr-adevar sunt un dentist de succes, spune tipul
impresionat de perspicacitatea fetei, dar de asta cum ai reusit sa-ti dai seama?
- N-am simtit nimic!

Niciun comentariu: